121. Huonomuistinen

Mitä jos en muistakkaan viiden vuoden päästä sitä mitä teit minulle eilen? 
     Entä jos muistini vain katoaa
  Yhtä hiljalleen ja huomaamatta kuin minäkin, 
   sillä välillä minä herään
             Ja huomaan etten ole sama tyttö kuin ennen
                   Minä pelkää enemmän
                      Minä rakastan enemmän
Enkä tunne itseäni kokonaiseksi,
                      jokin on jäänyt menneisyyteen. 
      Jätinkö vihersilmäisen prinsessan leikkimään tulella kedolle voikukkien puhaltaessa ilmaan uuden elämän. 
            Minne kadotin muistini, mielikuvani kirjoista, äänistä, tunteista. 
    Minua pelottaa, kuka minä olen.
            Voisitko piirtää ääriviivani permanenttitussilla ja antaa elvytystä suusta suuhun? 
       Voitko opettaa minua värittämään värityskirjoja, laskemaan yhteen yksi plus yksi? 
                  Ennen kuin unohdan... myös itseni

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

129. 17.5.2015 Yltäkylläisyyssyyllisyys