83. Jalaton gepardi

Keinun väärinpäin, hiukset vesiputous, suortuvat tuulessa
                    päähän koskee, väärin päin kaikki kuitenkin näyttää olevan oikein päin
      minä en halua olla normaali, minä olen käpy, minä olen kala joka lentää
                                        olen raivokas saalistaja, sylissäni hellä rakkauteni
              hymyni vääntyy ylösalaisin, mutta ehkä uskallan taas sanoa yrittäväni olevani onnellinen
 onnellinen - kuinka tärkeä, suuri sana siitä on minulle tullutkaan
                          onko se oikeasti se minkä takia tässä elän, se mitä kohti pyrin niin,
                  että iltaisin lysähdän voimattomana ja aikaansaamattomana sänkyyn odottamaan nousen auringon uutta armahdusta, uutta yritystä.
           olen jalaton gepardi, singolla ampuva gaselli ja aivoton pöllö.
                haaveilen jaloista, haaveilen rauhasta ja aivoista joilla voisin tehdä huomisesta paremman
   ja haaveilen kuinka se kaikki tapahtuu kesällä
                                       vaikka voisin jo nyt nousta maasta, raahata itseäni edes käsillä eteenpäin
                              eikä toimiminen vaadi aivoja, se vaatii sielua, se vaatii sydäntä.
                         niitä minulta löytyy, ellei joku punapää ole varastanut sieluani.
               ehkä minä huomenna uskallan olla sähisevä kissa tai elämästänauttija, tänään minä en vain jaksa, tänään haluan taas kerran olla yrittämättä ja nukahtaa illalla itseäni moittien
                                                             vaikka voisivathan asiat olla toisin
                                                                 ja niin ne tulevatkin olemaan, minä lupaan
                                     sitten kesällä, kun kiljun maailmankatolla
                     valvon läpi yöttömän yön mansikkasangriaa juoden vaikka en siitä humaltuisikaan

Kommentit

  1. Vau. Tiedostatkohan vielä itsekään mikä voima ja vahvuus sisälläsi piileksii? Vau.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riippuu minkälaisesta voimasta puhut. Olen oikeasti heikko. Luuranko, jonka osteoporoosi on syönyt loppuun.

      Poista
  2. mustamamban silmä kostui .__. voi ei, olet ihana. olkoon ruumiisi heikko, silti sinussa vahvana valo loistaa. Luke, may the force be with you.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Powerful you have become, the dark side I sense in you.
      Tarviitko nessuja?

      Poista
  3. Darkside in me? .__.

    Luminous beings are we.
    Kaunis olento sinä.
    Olen sanaton. Nyt skarppaan.

    (tuleekohan tää kymmenen kertaa)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Darkside in me. D: Yoda said that to me last night in my dreams..

      Ja jos vielä kerran sanot minua kauniiksi niin voit seuraavaksi kuvailla purujälkiä ihossasi jollakin hyvin värikkäällä verbillä.
      (Ei tainnu tulla, ootko varma ettet oo vetäny LSD:tä ja hallusinoi?)

      Poista
  4. Älä mene pimeälle puolelle, en haluaisi tulla reunalle huhuilemaan mutta tulen jos täytyy .__.

    Voin onneksi sanoa niin vaikka kymmenen kertaa, uhkauksesi ovat yhtä tyhjän kanssa, sillä olen kaukaisessa turvapaikassa :3

    (olen lähes varma että en ole napannut mitään, internetini tosin on, joten epäilin sen käyttäytyvän toistelevasti. tai sitten hallusinoin hallusinaatiossa enkä tiedosta enää mitään. ja pyh. oletko oikeasti olemassa?)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voitko tulla huhuilemaan vaikka en olisikaan kielekkeellä?

      Mä etsin sut ja sit pakotan sut kääntymään niin monta kertaa oikealle, että alat rukoilemaan että saisit kääntyä vasemmalle.

      (Vieppäs se internettis vieroitukseen. Ja tuota kysymystä mäkin aina mietin. Nipistin itteeni, mut se ei kyll todista mitään. Sun pitää selvittää vastaus itse. D:)

      Poista
  5. Voin. Ja ojennan käteni ja jos tartut siihen, opetan kuinka tanssitaan happy tango of life.

    Does this mean you're just gonna spin me around and around?

    (Täytyykin tehdä tästä oikea operaatio selvittää asia. Vihdoinkin elämälläni on tarkoitus. Yo dogg!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tartun jos tanssitaan kaatosateessa auringonnousuun saakka.

      Yap. Pyöritän sut mun pikkusormen ympärille.

      (Huonon elämän tarkoituksen kyllä pistit nyt tehtäväksi. Mua ei kannata laittaa millekään sellasille listoille edes mainintana. Kaiken lisäksi musta tuntuu, että mä haalistun koko ajan pois.)

      Poista
  6. Minuahan ei kuule niin helposti kiedota minkään ympäri >:D kokeilla sopii, jälki on rumaa.

    Take my hand,
    I'll teach you to dance
    I'll spin you around,
    won't let you fall down

    Enkä haalistua pois.
    Kaikki muu haalistukoon,
    mutta maailma tarvitsee juuri sinua.

    You can step on my feet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mitään rumaa jälkee. Vähän silmien räpsyttelyy vaan ja muutamaujo hymy, joka peittää alleen sen petollisen heikon jään jolle sä astelisit, ku et vois heikkona kestää sitä transsia minkä aiheuttaisin sulle.

      I won't step on your foot, I'm good at dancing, dancing through to the night and stars.

      Mikään ei tarvitsr tällä hetkellä minua, mutta ajattelin lukea tämän kirjan loppuun ja katsoa sitten mitä teen.

      Poista
  7. Pinnan alla on äkkisyvää, oli jää heikkoa tai vahvaa. Ei pelota.
    En tiedä luuletko nyt liikoja itsestäsi vai liian vähän minusta :/ Är.

    Tanssitaitoasi en toki epäile, mutta uudet askelet on helpompi opetella jalat toisen jaloilla.

    Ja hei, minun maailmani tarvitsee sinua muistuttamaan, ettei kaikki ehkä olekaan läpeensä mätää.

    Ps. Mitä luet kerro heti?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kumpaakaan. Tarkotin taikajuomia millä aiheutan sulle hallusinaatioita, ettet ees huomaa millasta krakenia tanssitutat.

      Opetustapaasi taidan olla hiukka pikkasen liian painava. Haluaisin olla höyhen, mutta olen valurautainen alasin.

      .. anna mun nauraa. Pitääkö mun raottaa tätä kuorta enemmänkin, että varmasti voit nähdä kuinka mun sisin on syöpynyt viimeisintä kolkkoa myöten.

      Kirjaa, joka saa mut epäilee ihmisiä. Tuntuu, että kaikki ois avaruusolioita. Mikään ei oo sitä, miltä se näyttää. 5.
      aaltoa luen.

      Poista
  8. Puhut itsestäsi niin ilkeästi, että mun täytyy ottaa kohta järeämmät aseet käyttöön.

    Ja syöpynyt muka? Kuule suloinen pieni, en usko hetkeäkään. Jotenkin en vain kykene. Enkä usko, että uskot tosissasi itsekään, joku asia tai ihminen tai alien on saanut sut luulemaan niin.

    Puusta näet paljon pidemmälle.

    Ja luulenpa hyvinkin varmasti, että jos verhojasi raottelisit, olisin hetki hetkeltä enemmän sitä mieltä, että olet kaunis ihminen.
    Olen väärässä harvoin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo mitään sanottavaa. Mun tekis mieli lyödä sua ku saat mut tuntee aina hiukan paremmaksi ihmiseksi - kauniiksikin...

      Poista
  9. And you've got all the reasons to feel like that :3 don't ever let anything or anyone take that away

    Olet tervetullut puumajaani katselemaan maailmaa toisenlaisesta perspektiivistä ja tuoksuttelemaan toisenlaisia tuulia.

    Mamba vetäytyy nyt luolaansa unille. Älä näe painajaisia, yritä herätä hymyillen äläkä peloissasi :3 kauniita unia kaunis

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

129. 17.5.2015 Yltäkylläisyyssyyllisyys