79. Sumukoneen vieressä, näkymättömissä

Huuhdon kurkusta alas pimeyttä
                      hukutan itseni unohdukseen ja strobovalojen välkkyessä hymyilen salaa
         toivon yön jatkuvan ikuisuuden
                                toivon ikuisuuden jatkuvan aina
                       ja toivon, että joku katoaisi minun kanssa savuun
   epätoivoista hymyä, sormet syvällä kurkussa
                                        miksi pimeys ei voi palata takaisin ylös
                              mitä tein taas väärin
                                                        miksi en enää osaakkaan hymyillä
                                                                        ja olla onnellinen pidempään kuin hetken
 Jää raksahtelee pitkin suoniani
                              läpi luiden, hajottaen
                ja minä palellun keskelle lämpöä ja ihmisiä
                                                         palellun sinne, missä minun kuuluisi elää
     kyyneleet poskella
                     ja se vapina
                                       ei vielä ole aamu
               mutta minä olen jo kadonnut
                                                 minä olen rikki
                                                             paikkaa minut

Kommentit

  1. Vastaukset
    1. Oveni on auki. Kukaan ei vain ole aikomassa astua siitä sisään...
      Minulla ei ole kokoonkursijaa, olen repeymä, jonka punokset purkautuu koko ajan lisää.

      Poista
  2. Olet kuule ihan höpsö.

    VastaaPoista
  3. Kuninkaiden ei tarvitse perustella. Ps. olet huonosti kadoksissa, sillä näen sinut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää jumalille, eli sinä perustelet minulle. Nuolase siitä. Ps. Tuu pois sieltä kaapin takaa. Stalker.

      Poista
  4. Pffffft, tiedät kyllä minkä kaapin takana olen, joten vaihda paikkaan johon en näe, minä en jaksa liikkua. Oikeat jumalat ei pyydä perusteluja, ne tietää kaiken ilmankin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En liike pyynnöstäs. Pistä silmät kiinni mörkö. Minä olen kadonnut jumala, mulle ei kerrota sisäpiiri asioita ja minä en jaksa selvittää itse, koska ei oo voimia sellaseen.

      Poista
  5. Isken megaforcehyökkäysiskulla sua leukaan. Joko on voimia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Väistän. Niin yksinkertaista se on. Se on helppoo eikä siihen tarvita voimia. Ja nyt voin vaan hetkeks unohtaa maailman ja kadota unimaailmoihin. Ps. Megaforcehyökkäysisku ei kuulosta vakuuttavalta.

      Poista
  6. jos oikeesti voisin niin halaisin sua ihan hyperkovaa ja latelisin kaikki maailman kuluneimmat "kaikki kääntyy vielä hyväksi"-kliseet koska mua surettaa kun kuulostat surulliselta :( en tiedä mikä sellasen hyökkäyksen nimi on mutta kuulostaako yhtään vakuuttavammalta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa hunajan kusemiselta ja sateenkaarioksennukselta. Eli emmä nyt niinkään tiedä.

      Poista
  7. Miksi niin surullinen?

    VastaaPoista
  8. Vastaukset
    1. Sille on paljon selityksiä. Semmosia joille kukaan ei voi mitään. Kai tästä vielä ehjäksi joskus tullaan.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

94. Älä joudu armas aika