125. Paine

Koske hitaasti niin, että syvinkin hermoni tuntee sähkön sormenpäistäsi
           Koske tiukasti niin, että kerta toisensa jälkeen huokaukseni syvenee

Paina minut alas rintakehästäni ja pure kalpea ihoni kirjavaksi
          Silitä hiuksiani lempeästi ja naurahda niskaani

                                    Ole minulle hetki joku
                                                         ole minulle hetki menneisyys
                                                                                     ole syvin haluni
                                  ole se mitä olen syksyn kylmissä tuulissa kaivannut
                                            pimeydessä odottanut koskevani, kun herään painajaiseen

Kasvata sisälläni olevaa painetta
                             sen purkautuessa saat osasi siitä ihollesi,
                                                                                 hermostoosi sykkimään
                                                                                        kun kosken kylkeäsi ahnaammin kuin koskaan


                                                              Mitä vittua minun pitäisi sanoa
                                                                                 kun kehosi vie hengitykseni
                                                                                              enkä voi katsoa silmiisi
         sillä riisut kaikki aseeni ja tahdon antaa sinulle kaiken mitä ansaitset

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

129. 17.5.2015 Yltäkylläisyyssyyllisyys