28. Muutosta ja toiveiden toteuttamista

Itsekehu tuoksahtaa, mutta samalla olen helvetin ylpeä itsestäni. Se tuoksahtaa hiukan kirsikoille ja hymylle, ensimmäistä kertaa elämässäni osasin koodailla! (Pienen avustuksen avulla toki) Sen takia halusin tulla tänne sitten ilmoittaman tästä, koska vanhoihin postauksiin jätän pienet kuvat, joidenka ansioista (taikka syystä) teksti ei osaa käyttäytyä oikein ja menee hiukan oudosti. Elikkäs, jos aijotte lueskella vanhoja postauksia vielä tästä eteenpäin niin olkaa armollisia sille tekstin oikkuilulle, minä en vain yksinkertaisesti jaksa ruveta sekoilemaan ja suurentamaan niitä kuvia enkä myöskään leikkimään sen tekstin kanssa..
Ensimmäistä kertaa oikeastaan tein jotain tämän blogin puolesta muuta kuin kirjoitin mukamas taiteellista tekstiä tänne. Oisko jollakin mielipidettä näistä pienistä uudistuksista vai huomaatteko edes mitä olen hommaillut? 
Samalla ehkä tässä voisin kysellä mielipidettä, että haluaisitteko jonkunlaisia tietynlaisia postauksia tässä joulun alla? Tahtoisin toteuttaa teidän toiveitanne, koska jouluna toiveiden pitää toteutua ja haluaisin koittaa ainakin saada teidät hymyilemään yrittämällä toteuttaa jonkinlaista toivepostausta.
    Elikkäs toivepostausehdotuksia tulemaan! Mikäli olet pitänyt jostakin minun tietystä tavasta kirjoittaa, mm. runoista tai mielipidekirjoituksista taikka sitten novelleista, kommentoi toiveesi ja minä toteutan sen!
Ps. Hui, kun joulumieli tarttuu kun värkkäilee vähän lahjapaperin ja -nauhan kanssa ja saa aikaan niin kauniin paketin, etten sitä uskaltaisi antaa edes tuhottavaksi.
Pps. Tulee mieleen varhaisimmat teinivuodet tästä biisistä ja edelleen olen ihastunut tähän joulubiisiin!♥

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

129. 17.5.2015 Yltäkylläisyyssyyllisyys