87. Kun taivas putoaa

                          Ja kun taivas putoaa
                                        haluan joutua susien hyökkäyksen kohteeksi
                  haluan sinut
                                vaikka en tiedäkkään mikä tämä tunne on
                                                        kun eilen vielä olin tuo
                                                                 tänään olenkin hän
                                               mutta onko sillä väliä
                                                                             minä haluan vain tuntea
                             haluan vain hymyillä hiukan enemmän
                                                               ja kun taivas putoaa
                                                haluan tulla raadelluksi
                                                              pala palalta syödyksi
                                                                                sillä mustelmat ovat kivoja
                         ja minulla on jotain purkamattomia haluja
                                                          aivan sama kuka olen huomenna
                                                    tänään haluan sinut

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

129. 17.5.2015 Yltäkylläisyyssyyllisyys