88. Ketunvalssi

Pajupilliä soittava kettu
        ja minä aurinkoon jumittunut varpu,
                                              ei saatana, onko tämä edes totta
    vai kuulenko minä harhoja, kun läheisellä pellolla tanssivat hiiret sekä fasaanit
                                     ehkä joku vielä minullekin pukee päälle kultaisen mekon ja hunnun
                  ennen kuin tarttuu kädestäni
                          ja vie viimeiseen tanssiin, soittaen minua kauniimmin kuin kukaan
                                         tanssiin, jota en halua lopettaa koskaan
                                                      koska piruetit ovat liian koukuttavia
 ps. minä elän ja piirrän lantiollani ympyröitä

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

129. 17.5.2015 Yltäkylläisyyssyyllisyys