90. Kirkkaan keltaiset keittiönkaapit

         Vapaana hengittämään, vapaana valossa
                                 päässä kuva aamupalapöydästä
                       sielu hymyilee ja Olavi Uusivirta laulaa kuinka helppoa on olla onnellinen
    Kirkkaan keltaiset keittiönkaapit
                                        kuinka ne minulle huusikaan
                               ja tänään kun kävelin ohi
                                                        se tuntui aivan kodilta
                   kolikotkin ovat kultaisia
                                                 ja niillä vois ostaa kurkumaa, kultaa joka maistuu hyvältä
              ja vaikken saakkaan persialaisia mattoja,
                                                        minä voin pudota lasitetulta parvekkeelta
                                      tai vain itkeä onnesta vaatehuoneessani
     miten ihmeellistä elämä onkaan
                                   ehkä vihdoin löysin ketjunkatkojan
                                                                              metallikuula jää pimeyteen
                              ja minä olen yhtä valoa keittiönkaappieni kanssa
                                                                       sillä minä omistan palan aurinkoa
                                                                                                                 valoa
                                                                                                        ja ihan hiukan sinua

Kommentit

  1. syödään kaksi aamupalaa, kuin kunnon hobitit ikään! :3 maataan auringonläikässä ja ollaan onnellisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nauretaan ja juodaan viiniä, pureskellaan sitruunoita vaikka ne ovatkin kovin kirpeitä. mutta hei, me ollaan elossa ja meidän sydän sykkii, eikä sen pidä lopettaa sitä ennen kuin me ollaan pelastettu tämä maailma.

      Poista
  2. hienoa huomata, kuinka tekstisi ovat hengittäneet positiivisuuden raikasta ilmaa :)

    VastaaPoista
  3. " ja minä olen yhtä valoa keittiönkaappieni kanssa
    sillä minä omistan palan aurinkoa
    valoa
    ja ihan hiukan sinua "

    Tämä kohta. <3 Menee kylmät väreet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oijoi. Tarkoitus olikin, että juuri kyseinen kohta saisi aikaan jotain sielunvärähdyksiä. ^^

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

129. 17.5.2015 Yltäkylläisyyssyyllisyys