102. Rakkausrunoja

Kuten moni on saattanut huomata, ettei minulta ole nyt pitkään aikaan oikein irronnut mitään tänne blogin puolelle.
Ajatukset on kulkenut oudoissa paikoissa ja päähäni on painettu leimasimella kysymys: "kuka minä olen?"
                        Iltaisin uni tulee nopeammin kuin koskaan, koska unissa tunnen olevani totta
       silmät auki tunnen olevani liian väsynyt, mieli niin täynnä sanoja, että se pysähtyy
                      Huomaan yhä useammin jääväni tuijottamaan kaupassa soijamaitohyllyä tai luomurusinoita
                                                   suu auki, ajatus pysähtyneenä
                                                          aivan kuin unohtaisin, miksi olen tässä maailmassa
              välillä tuntuu, että olen tekemässä läpimurron. Joskus tuntuu, kuin olisin keksimässä jotain suurta, mutta lopulta se vain liukuu pois käsistäni ja olen taas yksi onneton, kadonnut olento

Juhannusyönä rantasaunassa aamukolmelta onnenkyyneleet valuivat vuolaana, samalla kun aamuaurinko nousi värjäämään saaren puut kultaan.
                    tuntui aivan hyvältä idealta jäädä vielä istumaan olohuoneen sohvalle silmät kiinni kultasädetykseen, kun kaikki muut olivat jo menneet nukkumaan
                                     radiossa puhuttiin meteopaateista, ja minusta tuntuu että olen sellainen
                        sääherkkä
            Saisinko säilöä auringon purkkiin ja hymyillä aina?
                   nämä pilvet saavat minut voimaan pahoin, pääni särkemään, kyyneleeni sakenemaan pimeydestä

     Haluaisin kertoa teille pitkiä tarinoita, sukeltaa syvälle mieleeni, mutta en osaa edes aloittaa, koska tunnen olevani niin kovin väsynyt, voimaton ja haalea, hiukan läpinäkyvä.
   
     Siksi ajattelin, että linkkaisin teille tänne minun rakkausrunoja.fi käyttäjätilin, jotta voisitte sieltä lueskella jotain materiaalia mitä en ole koskaan julkistanut täällä blogin puolella. Toivottavasti tämä auttaa edes hiukan pahimpaan ikävään minun runoja kohtaan. (Jos sellainen mahdollista edes on.) <-- (Kuulosti liikaa Yodalta.)

                                                  rakkausrunot.fi, käyttäjä Virvanliekki

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

129. 17.5.2015 Yltäkylläisyyssyyllisyys