7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

Koskaan ei voi olla liian vanha pelaamaan vanhoja pelejä lapsuudesta taikka katsomaan piirettyjä päivän ajan, kun vettä sataa tai muuten vain ei jaksa kohottaa yhtäkään raajaansa ylös. Tänään löysin itseni yllättävästä tekemisestä. En ole pitkään aikaan koittanut piirtää mitään ja useimmiten piirtämiseni loppuu tuskalliseen savatteluun ettei mikään onnistu tai että en osaa edes piirtää. Tällä kertaa kävi hiukan toisin.
Olen jo pitkään haaveillut tatuoinnista, jopa kahdesta hihatatuoinnista. Tatuoinnin aihekin on ollut aika hyvin selvillä ja tiedän mitä ainakin toiseen käteen haluan. Sen pohjalta rupesinkin tänään piirtämään ja sain lopputuloksesta niin hyvän, että voin olla jopa ylpeä itsestäni.
.. Siis hetkinen.. Kuvassa on Miyazakin piirrettyjen anime-elokuvien olioita. Eikö ne oo tehty lapsille?
Ja paskat sanon minä, Miyazakin elokuvista, sekä sarjakuvista löytää paljon syvällistä pohdittavaa myös vähän vanhemmat katsojat. Olen tutustunut näihin olioihin jo pienestä pitäen ja edelleen ne ovat lähellä sydäntäni, koska ne muistuttaa minua hyvistä ohjeista, joita leffat sisältää. Koskaan ei ole liian vanha katsomaan jotain minkä luulee olevan tehty lapsille. Eikä koskaan ole liian vanha, että iholleen ottaisi jotain näin ainutlaatuista.

Kommentit

  1. Voi eiiii, tsoi ihania, oot hyvä piirtää :3 rakastan noita elokuvia, oon kattonu ne kaikki montamontamonta kertaa ja pakottanut poikaystävän katsomaan myös c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mieki oon ihan heikkona niihin♥
      .. Miulla se on vielä prosessoinnissa kullan kanssa kattoo nuo kaikki. Vähän meinaa olla hankalaa. :D

      Poista
  2. Ihana kuva! Varo vaan,tatuointeihin jää koukkuun.:D Mutta ne on ihania, varsinkin kun itselle niillä on joku syvempi merkitys.

    http://singingisbelieving.blogspot.fi/

    -A-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Mie oon niihin jo nyt aika hyvin koukussa ja olen luvannut itselleni etten lopeta niiden hankkimista sitten kun alotan. :3
      Ja musta tatuoinnilla pitää aina olla jotain syvempää merkitystä, koska se kuitenkin pysyy ikuisuuden iholla.

      Poista
  3. Ihana tämä sun blogis :). Mulla on sulle mun blogissa haaste! Käyppäs vilkasemassa :)

    http://elilia-inrik.blogspot.fi/2013/10/blogihaaste.html

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

129. 17.5.2015 Yltäkylläisyyssyyllisyys