6. Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa

Olen aina rakastanut tallentaa hetkiä, maalata, piirtää tai kuvata niitä. Valokuvauksesta pidän eniten sen takia, ettei se vaadi kuin oikeiden kuvakulmien, värien ja asioiden sommittelua. Valitettavasti viime keväinen pieni mörkö vei minulta kaiken halun valokuvaukseen tai ylipäätänsä mihinkään. Vähitellen olen saamassa siihen takaisin otetta ja toivonkin, että tulevaisuudessa voisin vangita hetkiä paremmin ja luontevammin.


















Eheei, minulla ei ole nälkä eikä varsinkaan tekisi mieli leipoa jotain todella namia.... 


















Usein pääsen huokaisemaan helpotuksesta vasta useamman kuvan jälkeen kun olen vihdoin saanut hyvän sävyn, kulman sekä valon kuvaani, mutta se kaikki palkitsee. Toisinaan jopa jään ihmetteleen minkälaisia värejä kamera voikaan tallentaa tai kuinka tietyn tunnelman voi vain pysäyttää paikoilleen.






































Toivon myös ihan blogini puolesta että oppisin vielä kuvaamaan enemmän ja enemmän, ettei ehkä postaukseni pelkästään painottuisi tekstipohjaiseksi. Jospa vielä rohkenen ja tartun kameraan useammin myös hiukan erilaisimmissa tilanteissa mitä olen tähän asti tehnyt.

Kommentit

  1. Tää blogi on aivan ihana! Oon tosi nirso blogien suhteen, mutta tämä nousi ehdottomaksi lempparikseni :3 luin kaikki postaukset ja janoan lisää! Kirjoitat aivan ihanasti, kuvat on upeita ja rakastan tätä omaperäistä ulkoasua ja ihan kaikkea, mahtava blogi yksinkertaisesti c: onneksi avasin tämän. + Pakko sanoa että oot tositosi kaunis.

    Ps. Kiitos ihanasta kommentistasi blogissani, se pelasti päiväni ja nyt olen jopa hyvällä tuulella :3

    Ps2. Älä loukkaannu, tahdon antaa vinkin! Kannattaa ottaa pois kuvien reunat ja alareunan tekstit "Tilaa: Blogitekstit (atom)" ja "Malli: Simple. Palvelun tarjoaa Blogger" sekä nuo harmaat pallot ja katkoviiva. Sitten tää ulkoasu on aivan ihana ja täydellinen c:

    Mut joo, keep going! Ihana blogi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huuuiii mie ihan punastun!
      Ihana, että tykkäät blogistani ja tervetuloa lukemaan!
      Yritän kirjoitella mahdollisimman paljon, kiva että sain lisää kannustavia lukijoita, jotka patistaa vain kirjoittamaan enemmän ja enemmän.
      (Hui kauhistus millonkohan viimeksi olen saanut kuulla ulkonäköön liittyviä positiivia juttuja muilta kuin Kullaltani!)

      ps. En loukkaannu, otan mieluusti huomioon lukijoiden mielipiteet ja kehittämisideat! :3

      Poista
    2. Hihi :3 hyvä ettet loukkaantunut. Ja hassua ettet enempää kuule ulkonäöstäs, mun mielestä sä oot tosi kaunis c:

      Poista
    3. Mie oon jo siihen tottunut eikä se minua haittaa. :3 Kuulen Kullaltani joka päivä sellasia ihanuuksia, etten muuta edes tarvitse♥

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

129. 17.5.2015 Yltäkylläisyyssyyllisyys