44. Kuka minä oikein olen?

Kaipaan onnellisuutta,
              kaipaan sitä hymyä, mihin en ole kyennyt kuukauteen
Kaipaan vaivatonta hengitystä ja aamuja, joilloin on syytä nousta ylös
                                hiljaisia minuutteja, kun kiivas sydän lyö vasten rintakehää
                  sanoja, jotka pitävät minut valossa, kaukana kielekkeestä.
     Kaipaan vanhaa minää, sitä, joka ei herää painajaisiin yöllä,
                 joka rakastaa maailmaa, koska joku rakastaa minua.
                                                        kaipaan lämpöä, hellyyttä, sitä
                                                               että olen jonkun ainoa ja
                                                                           maailman keskipiste
                        Kaipaan kaipaamista
                                    ja lopulta hajoan, kun pelkään, etten koskaan enää tule olemaan se tyttö.

Kommentit

  1. Hauska blogi, erilainen kuin muilla!
    Hienoja tekstejä myös ja tosi hyvä banneri! :3

    http://iftheresafuture.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

94. Älä joudu armas aika