38. Ja olin hetken olemassa, ainakin melkein

Sanat ovat vaikeita, ne toistuvat jos niille ei osaa puhua oikein
                 Hyvät ihmiset ovat heitä, jotka huomioivat kaikki ja minun mielestäni
           Hitler oli hyvä ihminen, hän huomioi kaikki juutalaiset
                                                Filosofian tunnilla kukaan ei ole paha ja on aivan sama onko huumediileri vai k-kaupan kauppias, huonoa ammattia ei ole
             Aurinkomatkat alkavat järjestämään ristiretkiä ja käännytys on helppoa
                           miekka vai jeesus sydämeen? 
Miten niin elämä on vakavaa
Ikävä usvaa, ikävä lämpöisiä kesäiltoja ja auringonlaskuja rannalla
                      tunnen kuin olisin joskus tuntenut enemmän ja lopulta en tunne enää mitään
     sillä hetket tuntuvat jo menneen ja uudet ovat niin kaukana
                                               Olemme Mossen kanssa samaa mieltä kirjoituksista 
              ja lopulta löydän itseni selältäni lattialta meritähtiasennosta
Lopulta lasken, kuinka monta päivää olen ollut ilman rakkautta ja lopulta minä huomaan, etten ehkä olekaan niin heikko
                                      vaikka en kestäkään yksin
                                                     vaikka kaipaankin elämää, hetkiä ja hengitystä

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

129. 17.5.2015 Yltäkylläisyyssyyllisyys