72. Mitä vittua

SAAAAAAAAAAAAAAAAAAATANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentit

  1. Vastaukset
    1. Oot luomuna parasta oi aito suklaa. lallaaa.

      Poista
    2. en kestä :D KARKKIHYLLYLLE JA HETI <3

      Poista
    3. Mulla on ylhäällä jogurttisuklaata... mut ei se oo luomua. D:

      Poista
  2. Huomenna kaikki on taas erimuotoista, toivottavasti parempaa. Minä koitan olla sinulle enemmän valoa, vaikka aina tuntuu että kaadan pelkkää mustaa. Oot ihana! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomenna on selkeästi oktagonin vuoro. Ihmiset ovat pelkkää valoa minulle, tarvitsen jokaista joka minua kestää..

      Poista
  3. Uuh uuh uusi potentiaalinen lukija tässä moi onko sulla ask.fm? :)

    VastaaPoista
  4. Uuh aah. Tervetuloa ei niin kauhean mentalisesti terveän ihmisdn blogiin. Ask.fm:ä ei löydy, mutta kun selaat hiukan vanhempiin postauksiin, löydät sieltä postauksen jonne voit suodattaa kaikki mahdolliset kysymykset, vastaan niihin aina postauksissa enkä järjestä yleistä vastauspostausta. :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

94. Älä joudu armas aika