60. Just shut up and pamper me

Aamuisin huomaan herääväni aina vain aikaisemmin
            huomaan venytteleväni vartaloa, joka ei vieläkään tunnu hyvältä kahden kuukauden jälkeen.
    kultaiset säteet nuolevat vedenkeitintä ja minusta on vaikeaa valita otanko vaniljan vai earl greyn.
Suljen silmäni ja lämpö tunkeutuu syvemmälle
                                tiedän, että tämän takia herään.
                                       tämän valon, joka sulkee minut hyväilyyn ja halaukseen
            jota kukaan ei ole tehnyt sitten räikeiden rakettien
Ja minun sydän hakkaa kiivasti vasten rintaa,
          vasten kylkiluita, jotka näkyvät hiukan paremmin tänään kuin eilen, minä hymyilen
   En tahdo kasvaa koskaan aikuiseksi ja puhua politiikasta
                                        tahdon kiukutella kuin lapsi ja rakastaa sinisilmäisesti
        vaikka tällä hetkellä kaikki ihmiset ovat minulle kaksinaamaisia
                       ja minä toivon, toivon sydämeni pohjasta, että joku tulisi ja muuttaisi tuon käsityksen
                                 että joku saisi minut taas luottamaan uudelleen
   ja vapauttamaan tämän kaiken rakkauden mikä puskee ulos rinnasta väärille ihmisille, väärään aikaan
                  minusta aamut jonkun vierellä eivät ole liikaa pyydetty
                              eikä varsinkaan suudelmat kevät auringossa
                                                      miksi minä en sitä voisi saada, osaanhan minä jopa hymyillä
                                                                                      ainakin silloin, kun käsketään.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

94. Älä joudu armas aika