64. Puhumisessa ei ole järkeä

              

Ja minä päätin
puhuminen on yliarvostettua
          miksi minun täytyisi
                                        kun ei yksikään muu, miksi minun pitäisi
                                                                                    kun minä olen ainut, jonka suusta tulee sanoja
                                              vääriä, sellaisia mihin kukaan ei voi reagoida
            sillä minä olen mielenvikainen, näen unta elämästä
                              kulisseissa vuorosanoilla ei loppujen lopuksi ole merkitystä
                                                     joten päätin jättää sanani sanomatta
       ehkä vielä joku vielä joskus huomaa, kuinka olen ollut hiljaa päiviä
                                                                 tai sitten ehkä vielä vuoden päästä
                                                                        minä kirjoitan paperille vuorosanojani
                                 joita kukaan ei tule koskaan kuulemaan tässä näytöksessä
                                            vaan lukemaan yksin, sitten kun minä olen mennyt
                                                                                

Kommentit

  1. Moi. Oon vieläkin täällä:D Luen näitä välillä ääneen, en tiedä miksi mutta siitä tulee kiva fiilis. Toi biisi on ihana. Ja runot edelleen mahtavia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. .. Äyh.. Ja sinä pistit minut hymyilemään. :3 Jännää tuo ääneenlukeminen ja kiitos tästä päivän piristyksestä. :*

      Poista
  2. Vau, nää runot on todella hyviä ja kauniita. Oot tosi hyvä. :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

129. 17.5.2015 Yltäkylläisyyssyyllisyys