65. Mikä olisi helpompaa

On helpompaa ajatella seuraavaa minuuttia kuin seuraava vuotta
              on helpompaa kirjoittaa kauniita sanoja tuhat kuin ottaa yksi täydellinen kuva
     mutta mikä voisi olla sen vaikeampaa kuin unohtaminen
                                                  ehkä olen liian takertuva, kuin kärpänen liimapaperissa
            mutta ihmiset ovat minulle muutakin kuin silmiä, suita ja kasvoja, jotka piilottavat taakseen totuuden
ihmiset ovat minulle elämää, ihmiset ovat minulle turvapaikkoja
                           miksi kukaan haluaisi lähteä turvaisasta satamasta myrskyiselle merelle?
      Miksi kukaan haluaisi jäädä yksin ja unohtaa miltä tuntuu kun joku oikeasti rakastaa?
                                                  mutta me emme sitä valitse, emme me jotka haluamme rakastaa muita sydämemme jokaisella sopukalla, meidän mielipiteillä ei ole väliä
                         me olemme heitä, joita on helppo heitellä ympäriinsä, sillä me rakastamme
         ja minusta on helpompaa ajatella, että vihaan maailmaa kuin, että rakastan ihmistä joka voi hetkessä heittää minut helvetin kiirastuleen kärsimään.
                                     mutta minä en osaa valehdella, ja vaikka kuinka yritän vihata vihreitä silmiäsi tai violetteja hiuksiasi, kirsikan punaisia huuliasi minä en kykene siihen, sillä minä rakastan liikaa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

118. Herää jo, minä heräsin jo tähän tunteeseen

7. Koskaan, ei koskaan ole liian vanha

94. Älä joudu armas aika